wtorek, 9 października 2012

mój hummus



wersja prosta, podstawowa, szybka
idealna dla zapracowanych ;)
dziecinnie prosty, bo skomplikowane nie są fajne :D



proporcje najlepiej opracować według  
uznania własnych kubków smakowych
puszka cieciorki
ząbek czosnku...lub dwa :)
wyciśnięty sok z cytryny ok łyżki można dać dwie
oliwa z oliwek ok 2-3 łyżki
słonecznik, lub sezam,lub pestki dyni 
( prażone najlepiej smakują dla mnie )
pietruszka natka
ja dodałam bazylię ( ti amo )
przyprawy do smaku


miksujemy ( blendujemy jak kto woli ) i już gotowe 
Smacznego :)
na talerzu wersja z rzodkiewką :D

gdy dodamy bazylię idealnie skomponuje się z nią pomidor na kanapce
połączenie czosnku, pomidora i bazylii ...
jak dla mnie " to " powinni serwować w niebie ;D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz